Blogger Templates

October 21, 2012

Tony Moly: What's new? - makeup items



Miało być o propozycjach makijażu od Misshy, ale coś mnie naszło na przejrzenie strony Tony Moly. Pojawiło się kilka nowych rzeczy, w tym poście skupię się tylko na kolorówce. Powiem wam, że spodobały mi się róże do policzków. :]

A makijaże od Misshy będą jutro. ;) Chyba że pogoda będzie taka jak dziś i mnie leń najdzie. ;P





Crystal Jelly Cheek Pot

objętość: 6.5g
cena: ₩ 6.500 ; 19zł


- róże do policzków, dostępne w trzech kolorach
- zawierają witaminę E i proszek perłowy





Kiss Lover Live Tint

odjętość: 9g
cena: ₩ 6.000 ; 17zł


- dostępne w trzech kolorach
01 live pink 02 live orange 03 live red
- mają delikatną konsystencję, nawilżają, szybko się wchłaniają




Kiss Lover Swing Tint Gloss
Tint + Gloss + Plumping

objętość: 5g
cena: ₩ 7.500 ; 21zł

- dostępny w trzech wersjach:
01 red swing (red tint + white pearl gloss) 
02 orange swing (orange tint + gold pearl gloss) 
03 pink swing (pink tint + blue pearl gloss) tint (endurance UP↑) + gloss (moist gloss) + plumping (volume UP!!)




Cat Chu Wink Gloss

objętość: 9.5g
cena: ₩ 6.300 ; 18zł

- dostępne 10 kolorów
01 Viva pink 02 Jelly pink 03 Dancing red 04 Happy Coral 05 Bling Pink 
06 Glam Muse 07 Wonder Orange 08 Glam Beige 09 Fanta Orange 10 Bling red 





# zdjęcia i informacje pochodzą ze strony http://www.etonymoly.com
# tłumaczenie z koreańskiego: tekashi @ marvelouscoffee.blogspot.com

8 comments:

  1. Replies
    1. Evil Orange troszkę strasznie brzmi. ;P

      Delete
    2. ten akurat ma odpowiednią nazwę, ale angel peach brzmi przyjemnie:)

      Delete
    3. brzoskwinki :D Chociaż u mnie byłby zbyt pomarańczowy - szkoda.

      Delete
  2. Róże też mi się podobają, choć ja bym chętnie przytuliła koci błyszczyk ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opakowania od TM są boskie. :) Niby dlaczego kupiłam ich Latte Art Scrub? ;D

      Delete
  3. Wszystko mi się podoba :) I ten pomarańczowy róż - czad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Wszystko mi się podoba" - najgorsze, co może spotkać kobietę xD

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...