Blogger Templates

October 18, 2012

moja kosmetyczka :)



Dzisiaj post troszeczkę inny - bo nie recenzja, ani nowości. Nie tak dawno Silverose pokazała swoje kosmetyki do dziennego makijażu, Beauty odpowiedziała na TAG 'Ile kosztuje Twoja twarz'. A ja postanowiłam do tematu podejść nieco inaczej i pokażę wam, co na co dzień noszę w swojej kosmetyczce. :)
Na początek przedstawię wam kosmetyczkę. Nie ma co prawda imienia, ale reaguje na 'taś taś, gdzie jesteś?', kiedy mam problem z jej lokalizacją. ;]



Nie jest to oczywiście moje jedyna kosmetyczka (heloł, jestem kobietą i mam mieć tylko jedna kosmetyczkę?), ale tę noszę od jakiegoś czasu. Wpadła mi w oko przez tę jej fioletowość. Kupiona w lumpeksie z 3zł. :)

No to teraz zaglądamy do środka.


Przed zrobieniem zdjęcia troszkę w środku poukładałam, bo na co dzień panuje tam istny nieład artystyczny i sama miewam problem co tam jest.
Kosmetyczka jest o tyle praktyczna, że w środku znajdują się dwie mniejsze kieszonki - w tym jedna zapinana na zamek. 


 A teraz najważniejsze, czyli zawartość. :)


Jak widzicie nie jest tego dużo - w końcu w kosmetyczce ma się zmieścić to, co jest nam najpotrzebniejsze. Zawsze noszę ze sobą przynajmniej 2 pomadki ochronne. Nigdy do końca nie wiem, na jaką będę miała ochotę. ;P
Poza tym z moją kosmetyczką bywa tak, że bardzo często zostawiam ją w domu, a do kieszonki torebki wrzucam absolutne minimum, czyli w moim przypadku korektor, puder i pomadkę ochronną. 

zawartość nieco bliżej

✗Tony Moly Dear Me Petite Cotton BB Cream 
✗Manhattan Cover Stick #1 naturelle
✗ AVON Puder prasowany w kompakcie *porcelain*


✗ AVON Little Red Dress Mascara
✗ Tony Moly Backstage Gel Eyeliner #1 black
✗ rozświetlacz - odlewka od przyjaciółki, nie pamiętam co dokładnie ;]


✗ Etude House Follow Me Tint #1 pink
✗ NIVEA Lip Care Velvet Rosé
✗ NIVEA Pure & Natural Milk & Honey
✗ próbka perfum Burberry Body

I to by było na tyle. :) 


9 comments:

  1. O jaka ladna nazwa tego BB kremu:) dobry jest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest lekki, ma dobre krycie, które można stopniować. Jeśli nie masz większych niespodzianek na twarzy, jedna warstwa wystarcza. No i ma wysoki filtr. :) Niestety jest dostępny tylko w jednym kolorze.

      Delete
  2. Fajnie to ujęłaś :-)
    Czy jeśli nie mam kosmetyczki, to dalej klasyfikuję się jako kobieta? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. :)
      Niech pomyślę.... ;P Oj przecież że tak. :]

      Delete
  3. Proszę, jak sobie wychowałaś kosmetyczkę, że tak przybiega na zawołanie, moja taka posłuszna nie jest:D Kusisz mnie tym BB:]

    ReplyDelete
  4. E...to z moją ilością produktów w kosmetyczce nie jest tak źle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się po prostu ograniczyłam - zaczęłam nosić mniejszą torebkę. ;]

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...