Blogger Templates

October 22, 2012

Missha 2012 F/W Make-Up "Two Faces of Beauty"



Tak jak obiecałam wczoraj - dzisiejszy post to propozycje makijażowe Misshy na jesień/zimę 2012. Tylko, albo aż dwie. Pierwsza z nich - 'Sensual Smokey' - nadaje się na wieczorne wyjścia. A przynajmniej ja go tak odebrałam. Podkreślone zostały oczy, którymi mamy czarować i uwodzić. Drugi - 'Feminine Grace' - jest zdecydowanie delikatniejszy. W tym makijażu mocniej zaznaczono usta. 





makijaż 'Sensual Smoky'

BASE&CHEEK
A. Na twarz nakładamy Signature Radiance Pore Primer, następnie Signature Dramatic Base Boomer. Na koniec Signature Dramatic Foundation.
B. Na strefę T nakładamy M Prism Spot Flash Brightener, po czym pudrujemy M Prism Bright-on Auto Powder.
C. Na policzki nakładamy róż The Style Defining Blusher.

EYE
Proponowane cienie to paletka Signature Velvet Art Shadow #13 Smoky Combination.

LIP
Dla ust Missha zaproponowała użycie błyszczyka Signature Glam - Art Gloss lub pomadki Signature Glam - Art Rouge. Oba w neutralnych kolorach.







makijaż 'Feminine Grace'

BASE&CHEEK
A. Na twarz nakładamy Signature Real Complete Blending Primer, potem M Prism Fitting Glow Foundation.
B. Na strefę T nakładamy M Prism Spot Flash Brightener.
C. Na policzki nakładamy róż The Style Defining Blusher.

EYE
Proponowane cienie to paletka Signature Velvet Art Shadow #12 Grace Combination.
LIP
Podobnie jak w poprzednim makijażu, tak i tu dla ust zaproponowano Signature Glam - Art Gloss lub pomadki Signature Glam - Art Rouge.





# zdjęcia i materiały pochodzą ze strony http://shop.beautynet.co.kr
# tłumaczenie z koreańskiego: tekashi @ marvelouscoffee.blogspot.com


8 comments:

  1. Świetne - to ja poproszę oba zestawy w komplecie :-D
    Bliżej jest mi zdecydowanie do ciepłych brązów, ale obie propozycje są bardzo gustowne. Sama bym mogła sobie coś takiego strzelić w wolnej chwili :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście - oba są fajne. :) Z tym że ja za złotem nie przepadam, więc cienie ze Smoky bardziej mi się podobają.

      Delete
  2. Wybieram sensual, jakoś mocno nie podkreślam ust;)

    ReplyDelete
  3. jejku zabiły mnie te opakowania, jeszcze ten róż, no przepadłam:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opakowania z tej serii są bardzo ładne - takie exclusive. :)

      Delete
  4. Feminine mnie rozwaliło. Uwielbiam taki makijaż. Niestety raczej nie na sobie...Opakowania mnie nie zaskoczyły akurat, bo kupiłam kiedyś mamie krem BB Misshy, który właśnie ma motyw lotosu (czy co to tam jest). Niemniej jednak pięknie to wygląda i kusi choćby samym designem. Oj, oczka mi się zaświeciły :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi Ci o M Signature? Z tego co pamiętam to ten BB ma ten motyw na opakowaniu. Coś konkretnego wpadło w oko? :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...