Blogger Templates

October 6, 2012

porównanie kremów BB - swatche



Dzisiaj co prawda głównym postem miał być makijaż oka, ale coś nie mogę go dokończyć. W zamian za to swatche kremów BB. Taki szybki post, za to konkretny. :) Poza tym cały czas pamiętałam słowa Beauty, która ma problem z kupnem nowego BB. 




W takiej kolejności kremy nakładałam.


Czas na swatche. 


Z trochę innego ujęcia.


I z przybliżenia.





Wiem, że takie posty pojawiały się na innych blogach, ale kilka dodatkowych zdjęć porównawczych nie zaszkodzi. Tym bardziej w innym zestawieniu.



18 comments:

  1. o dziękuję:* wciąż nie kupiłam:/ i jakoś mam ochotę kupić zwykły podkład, teraz długo pracuję i musi makijaż wytrzymać mi cały dzień, z BB jest z tym problem, chyba, że polecasz jakiegoś długodystansowca? Podoba mi się kolor peach sake, a ten Tony Moly jest dobry?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Tony Moly jestem bardzo zadowolona, choć kupowałam go praktycznie w ciemno. Peach Sake kolor ma ładny, ale ten BB zrobił mi niemiłego psikusa.
      hehe Też ostatnio rozglądam się za zwykłymi podkładami. :]

      Długodystansowce to ile godzin dla Ciebie?

      Delete
    2. No tak 8 przynajmniej:)
      a co zrobił sake? zapchał? brrr to nie chcę:D

      Delete
    3. Na takim dystansie wytrzymuje u mnie bez większego uszczerbku Tony Moly. Missha trzyma się spokojnie z 6,7 godzin. Ale ją lepiej wypróbować, niż kupić od razu opakowanie.
      Sake powchodził mi w pory i je podkreślił. Ale jak się przypudrowałam to było ok.

      Delete
  2. nigdy nie miałam bebiszonka z Azji ;) Jakoś jeśli chodzi o kolorówkę to jestem zwolenniczką tradycyjnego kupowania i sprawdzania kolorów. Chociaż i wtedy zdarzają się błędy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że się zdarzają. Mi po jakimś czasie noszenie podkład zaczął wariować na twarzy i robił się żółtawy.
      Ja robię tak, że jak podpasował mi jakiś BB i szukam nowego, to porównuję je kolorystycznie.

      Delete
  3. Najbardziej żółty,czyli dla mnie odpowiedni kolorystycznie jest SkinFood Peach&Sake, ale mam do niego inne zastrzeżenia. Sama jeszcze nie jestem pewna, z którymi skoczę ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie podobają mi się w SkinFoodach niskie filtry jak na kremy BB i niska wydajność. Jakościowo są bardzo dobre i nie powiem, że SkinFoodów nie lubię :-) Nie mniej jednak ten ma super kolor, niby jest do mojego typu cery, jednak lepiej mi służył ten z czerwoną fasolą, czy alosesowy - nawet dużej i lepiej się trzymały. Poza tym mam wrażenie, że przez właściwości matujące później mocniej świeciła mi się strefa T -czytaj nos :-)

      Delete
    2. Faktycznie, zdecydowana większość z nich ma tylko filtr 20. Zresztą z ich BB jest tak, że raz działają lepiej, raz gorzej. Przynajmniej ja tak miałam.

      Delete
  4. mam ten bebik z Tony Moly i nie wiem dlaczego, ale u mnie na skorze wylaza z niego rozowe tony :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A używasz pod niego jakiegoś kremu? Nie słyszałam wcześniej, żeby TM podbijał u kogoś różowe tony.

      Delete
    2. nie uzywam, bo jest dla mnie wystarczajaco nawilzajacy, wiec nie wiem dlaczego tak sie dzieje :(

      Delete
    3. Nie wiem za bardzo jak Ci odpowiedzieć, ale to wskazuje, że twoja cera ma różowe pigmenty.

      Delete
    4. najdziwniejsze jest to, ze wlasnie nie ma bo jestem zielono-zolta na twarzy, a jak sie smaruje Dear Me to wygladam jak swinka. no, ale trudno, tani byl wiec nie placze c:

      Delete
  5. Super kolekcja, ja jeszcze nie mam żadnego kremu BB. Miałam próbkę z Garniera, ale kolor był dla mnie za ciemny. Teraz poszukuję odpowiedniego. Jak Ci się sprawdza Missha M (ze zdjęć wnioskuję, że to najbardziej "mój" kolor)? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale tylko dwa ostatnie są moje - reszta została użyczona. :]
      Missha ma mocniejsze krycie i używam jej bardziej na jesień/zimę. Wytrzymuje wtedy do 7 godzin, po tym czasie zaczyna się ścierać. A w lato przy temperaturze prawie 30°C dała radę przez 5 godzin. Nie zapycha mnie, ale moją koleżankę tak. Więc jeśli chciałabyś ją wypróbować, radzę zamówić próbkę i zobaczyć, jak będzie się u Ciebie zachowywać.

      Delete
  6. Oczywiście, że nie zaszkodzi :) Też chętnie popatrzę.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...