Blogger Templates

November 29, 2012

zdecydowany ulubieniec jesieni :)


Tak - wiem, że to drugi post dzisiaj. Ale poprzedni był informacyjny, więc się nie liczy. ;P

Naszło mnie, żeby o moim ulubieńcu napisać, bo właśnie się skończył. Nie mam jednak na myśli kosmetyku. A co? A właśnie to. :)

Zaskoczeni? Raczej nie powinniście być, bo gdzieś już wspominałam, że oprócz kawy uwielbiam herbaty. Jak widzę w sklepie sypańce robię oczy jak Kot ze Shreka i potrafię stać przy półce baaaardzo długo. xD Na limitowane serie kosmetyków tak nie reaguję.

Herbata PINA COLADA to liściasta czarna herbata z ananasem i kokosem. Ananasu co prawda za bardzo nie czuć, ale kokos jak najbardziej. Swoją drogę to dla kokosu ją kupiłam. ;] Na zdjęciu tego nie widać, ale w herbacie znajdują się płatki suszonego kokosa.

Pojemność herbaty to 75g. Można ją kupić w marketach Tesco za 7.99 zł.


6 comments:

  1. Ja jeszcze mam, mogę poczęstować ;)

    ReplyDelete
  2. w sumie fajny pomysł mi podsunęłaś, żeby do herbaty liściastej dorzucić wiórki kokosa i tak zaparzyć;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Albo coś innego, suszone skórki pomarańczy. :]

      Delete
  3. Też tak kiedyś miałam, że piłam hektolitry różnych sypanych smakowych herbat :-) Teraz jakoś nie mam na nie aż takiej ochoty, choć ciągle należą do moich faworytów. Tyle że moje kupuję w sklepach, gdzie sprzedają je na wagę z pojemniczków ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też lubię w takich sklepach kupować. :) Albo chociaż wejść i powąchać. xD

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...