Blogger Templates

November 28, 2012

Toruńskie spotkanie blogerek!




Kilka spotkań na mniejszą skalę już się odbyło. Tym razem w planach jest spotkanie nieco większe. Tym bardziej, że blogerek kosmetycznych w Bydgoszczy, Toruniu i okolicach trochę jest. :)

wstępna data spotkania - 16 grudnia (niedziela), godz. 18:00

Zapraszam do wydarzenia na Facebook'u, gdzie na bieżąco będą pojawiać się informacje odnośnie miejsca, czy ewentualnej zmiany daty spotkania.
KLIK



WAŻNE: Jest to spotkanie typowo towarzyskie, bez sponsorów, więc żadnych paczek z prezentami nie będzie.


9 comments:

  1. Replies
    1. Szkoda, gdybym miała gdzie Cię przenocować to byś nie miała wyjścia. :]

      Delete
  2. Żałuję, że mam tak daleko do Torunia, bo chętnie bym Was poznała:) To fantastyczne uczucie, gdy poznaje się dziewczyny, z którymi dotychczas wymieniało się informacjami przez internet;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z pewnością będzie jeszcze okazja, ale i tak szkoda. To prawda, to bardzo fajne uczucie. :) Ale ja z pewnością będę miała tremę. ;]

      Delete
    2. Czuję, że ja też będę się stresować. Będzie to moje pierwsze spotkanie z innymi blogerkami:)

      Delete
    3. Moje też. :) W takim razie na pewno się rozpoznamy - dwie zdenerwowane rozglądające się dookoła. ;]

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...