Blogger Templates

November 4, 2012

Anna Sui: What's new? - 2012 Xmas Collection Black Lace



Zapowiada się ciekawie. Bo nie dość, że to Anna Sui, to świąteczna kolekcja została nazwana Black Lace. Mnie już się podoba. :) 2012 Xmas Collection to edycja limitowana.



Makeup Collection

Mamy do wybory dwie wersje - Seductive Spell lub Alluring Charm.
Każda z nich składa się z eleganckiej sakiewki i 3 produktów do makijażu.

- róż w kolorze 'Rose red' - 5g
- cień do powiek w musie 'Sparkle pink' - 6g
- błyszczyk w kolorze 'Brilliant red' - 6g

- róż w kolorze 'Sweet pink' - 5g
- cień do powiek w musie 'Sparkle purple' - 6g
- błyszczyk w kolorze 'Dazzle purple' - 6g



Rose Face Powder



Moistue Lip Treatment



Eye Shadow
Edycja limitowana to 2 nowe cienie.





 Nail Color N
Nowy kolor to numer 014 - Sparkle Aurora.




Rose Treatment Oil






# zdjęcia i informacji pochodzą ze strony http://www.annasui.com

12 comments:

  1. Ten olejek, działa na mnie jak magnes :] A z zestawów najbardziej podoba mi się pierwsza pozycja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze te opakowanie :D A ja bym zestawy wymieszała ;]

      Delete
  2. oj opakowania zawsze mnie rozbrajają w tej firmie, lakiery to już mistrzostwo;) a jaki róż piękny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawda? Poprzednia seria lakierów (motyw z różą) też jest genialna. :)

      Delete
  3. Wybrałabym zdecydowanie wersję fioletową :-) Zgadzam się z Beauty - opakowania są cudowne :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym z fioletowe podmieniła błyszczyk i też ją wybrała. ;D

      Delete
  4. Jakie to wszystko piękne:) Te buteleczki lakierów są przeurocze:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Anny podoba mi się m.in. dopracowanie opakowań. :) Chce się kupić jej rzeczy dla nich samych. :]

      Delete
  5. jakie dopracowane opakowania !
    odpisałam na Twój komentarz ;)

    ReplyDelete
  6. Olejek z tego wszystkiego najbardziej mnie zainteresował :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fajny jest, ale ceny jeszcze nigdzie nie widziałam. Pewnie mnie zniechęci. ;]

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...