Blogger Templates

November 17, 2012

tysiąc wcieleń Facelle



Z tym tysiącem zaszalałam, ale fakt faktem - użytkowniczki przewidziały kilka dodatkowych zastosowań, o których producent pewnie nie pomyślał. ;)

Jest to żel do higieny intymnej, ale włosomaniaczki używają Facelle do mycia włosów. Można go też stosować do mycia ciała. A ja przez przypadek znalazłam dla niego też inne zastosowanie. :)


Kilka dni temu byłam troszkę zaganiana. Czas naglił, a ja nie miałam czasu na zabawę z depilatorem. Pianka do depilacji akurat się skończyła (a niech to!). Pod ręką było mydło, ale z niego zrezygnowałam. O zgrozo, co teraz? Przemknęło mi przez głowę, że może by wypróbować Facelle? Krzywdy raczej mi nie zrobi, ładnie się pieni, więc dlaczego nie? Zaryzykowałam i dobrze zrobiłam. :)
Nogi zostały pozbawione owłosienia bez krzywdy dla nich samych. Na początku po osuszeniu ręcznikiem miałam wrażenie, że Facelle wysuszyło skórę, ale po kilku minutach to wrażenie zniknęło. Skóra była nawilżona, bez podrażnień. Maszynka sunęła gładziutko, usuwając wszystkie włoski. Muszę się Wam przyznać, że byłam bardzo zaskoczona efektem. Ale teraz przynajmniej wiem, że jakby co śmiało mogę sięgać po ten żel.

10 comments:

  1. ja jakoś nigdy nie używałam Facelle chyba z tego względu, że jednak moje włosy potrzebują tych złych detergentów aby być czyste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do mycia włosów go jeszcze nie używałam. Moje też lubią silikony itd.

      Delete
  2. Wiem, że do mycia twarzy też jest wykorzystywany ;] Produkt typu "all in one".

    ReplyDelete
  3. Też jeszcze nie miałam tego płynu, pewnie kiedyś spróbuję tego cudu. ja czasem do golenia nóg używam odżywek do włosów, ostatnio tak wykończyłam okropną Pantene z silikonami;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja Pantene lubię, moje włosy też. :) Ale jak jakaś mi nie przypasuje to będę pamiętać.

      Delete
  4. Mam alergię na jeden ze składników wszystkich kosmetyków do golenia, więc pewnie wypróbuję Facelle;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że też będziesz zadowolona. :]

      Delete
  5. No proszę :-)Ile ciekawych zastosowań żelu do higieny intymnej :-) Dobra i przydatna informacja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się. Warto wiedzieć, do czego można jeszcze wykorzystać dany produkt. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...