Blogger Templates

November 2, 2012

próbki próbeczki



Trochę się ich zebrało i dzisiaj stwierdziłam, że trzeba zacząć je zużywać. W końcu one też maja termin przydatności. Znalazło się kilka próbek nieazjatyckich. Ale zdecydowana większość to Azjaci. ;) Kilka z nich to gratisy z zamówień z Gmarketu, jednak lwią część dostałam od przyjaciółki. W tym miejscu dodatkowy ukłon dla 어머님. :]

Moje mini zbiory.

1. Yves Rocher, Couleurs Nature Flawless Finish Fluid Foundation Rosé 300
2. Yves Rocher, Cure Solutions Anti-Fatigue Eye Smoothing Roll-On
3. Yves Rocher, Active Sensitive Redness Relief Derma-Care Treatment
4. Avon Solutions, a.m. & p.m. Maximum Moisture Cream
5. Nivea Visage, Q10 Plus Krem przeciwzmarszczkowy na dzień
6. Neutrogena, Intensywnie odżywczy balsam
7. Ziaja Med, Kuracja Lipidowa Fizjoderm Krem na dzień/na noc
8. Clinique Even Better Makeup SPF 15 Evens and Corrects 05 Neutral
9. DLA Dar Piękna krem na noc z naparu z jarzębiny


10. Tony Moly Floria Flower Energy Foam Cleanser
11. Tony Moly Red Appletox Honey Cream
12. Innisfree Eco Safety No Sebum Sunblock 
13. MISSHA Super Aqua Marine Stem Cell Control Emulsion
14. MISSHA Super Aqua Marine Stem Cell Active Toner
15. It's skin Power 10 Formula YE Effector
16. Tony Moly Floria Nutra Energy Emulsion
17. Tony Moly Floria Nutra Energy Toner
18. It's skin Power 10 Formula CO Effector
19. Holika Holika Praha Blossom Skin
20. Tony Moly UV Sunset Maximum Sun Block Cream
21. It's Skin Prestige Sèrum D'escargot
22. MISSHA Time Revolution First Treatment Essence
23. Innisfree Jeju Volcanic Pore Clay Mask
24. Skinfood Watery Berry Eye Cream (Anti-wrinkle Effect)
25. It's skin Whitening Toner
26. It's Skin Prestige Crème d'escargot BB
27. NATURE REPUBLIC Advanced Cell Boosting EX Eye Cream
28. It's skin Prestige Yeux Ginseng D'escargot
29. THE FACE SHOP Smim Pore Finish Essence
30. Etude House AC Clinic White Trouble Essencializer
31. Innisfree Eco Natural Green Tea BB Cream




No... To teraz tylko trzeba się zdecydować, od czego zacząć. :) Chyba, że macie jakieś sugestie, co chcielibyście zobaczyć w pierwszej kolejności.


16 comments:

  1. no niezła ilość, możesz spokojnie na nich żyć przez miesiące;D ciekawi mnie 30tka podobno ta seria jest fajna:]

    ReplyDelete
  2. Mnie Floria ciekawi jak ta seria się sprawuje :)I tak Beauty - seria AC od Etude House, też słyszałam, że jest dobra i skuteczna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wczoraj wypróbowałam maseczkę z serii Floria. Efekt to skóra tak mięciutka i gładka, że sama nie mogłam się nadziwić i nagłaskać ;D

      Delete
    2. Oj, Tony kusi wieloma rzeczami. ;]

      Delete
    3. Kto to wie. Nawet jeśli, to i tak się nikt nie przyzna. ;)
      Ale ze spokojem mogę stwierdzić, że ich kosmetyki do pielęgnacji są bardzo dobrej jakości. :]

      Delete
    4. no dobra postanowione, muszę coś w końcu od Toniego kupić;)

      Delete
  3. Tak tak, moja droga teściowa wie jak wydębić próbki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teściowa osiągnęła poziom mistrzowski. ;]

      Delete
  4. Chyba bym zgłupiała i nie wiedziała, od czego zacząć XD Testuj i pisz :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hu hu Jest trochę tego, będzie też o czym pisać. :)

      Delete
    2. Tylko się nie obijaj i do pracy rodacy ;-) Będę czekać na informacje z testów :-)

      Delete
  5. Nic mi nie mów. Ja kupiłam w Ikei specjalne pudełko z przegródkami na próbki a i tak część miniaturek mam w innym :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja na Ikee u siebie czekam. I czekam... I jeszcze pewnie trochę poczekam.
      hehe Próbki mają właściwości do rozmnażania. ;P I do uciekania. xD

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...