Blogger Templates

June 15, 2012

Garnier Fructis - Mega Objętość 48H



credit: garnier.pl



Trochę już minęło od kiedy kupiłam ten szampon, tak więc czas na recenzje.

A bit of time passed since I bought this shampoo, so it`s time for review.

Szampon przeznaczony jest do włosów cienkich, pozbawionych objętości.


Informacja o produkcie umieszczona na stronie garnier.pl:

Stajesz na głowie, aby nadać Twoim włosom objętość, ale efekt nie jest wystarczająco trwały?

Pod wpływem ciepła suszarki, szampon z formułą zawierającą termoaktywny składnik nadaje włosom objętość, unosząc je u nasady, oraz uelastycznia je.

- Formuła z termoaktywnym składnikiem uaktywnia się pod wpływem ciepła suszarki i nadaje włosom objętość.

- Aktywny koncentrat z owoców: działa na włókno włosa, aby wzmocnić go od wewnątrz.

- Lekka formuła: bez silikonów, parabenu, sztucznych pigmentów.


Wreszcie Twoje włosy mogą zachwycać objętością, która trwa aż do 48h*!

* Test instrumentalny (szampon + odżywka oraz szampon suchy wobec szamponu tradycyjnego).

Shampoo is designed for thin, lacking volume hair.

Product information from garnier.pl:


You stand on head to give your hair volume, but effect is not longlasting?

Under the heat of dryer, shampoo contains thermoactive ingredient gives hair volume, lift and flexible them.

- Formula with thermoactive ingredient is activeted by the heat of dryer and gives hair volume.

- Active fruit concentarte: works on hair fiber to strangthen it from inside.

- Light formula: no silicones, parabens, artificial pigments.


Finally your hair will impress with volume, which last up to 48h*!

* Test (shampoo + conditioner and dry shampoo to traditional shampoo).




Zakupiłam jedynie szampon. Jest on co prawda przeznaczony do włosów cienkich, ale kupując go uległam czarowi 'mega objętość'.
Szczerze powiedziawszy ostatnio, kiedy używałam szamponów Garniera, efekt mnie jakoś nie powalił. Ale 
było to dosyć dawno, a moje włosy nie były wtedy w najlepszej kondycji - po części to pewnie dlatego.

Farbuje włosy i byłam ciekawa, jak produkt z nowej linii sobie poradzi. I zostałam mile zaskoczona. 
Szampon ma żelową konsystencję o przyjemnym, odświeżającym, cytrusowym zapachu. Dobrze rozprowadza się na włosach. Co ważne - nie plącze ich (a ja niestety mam z tym problem - szczególnie jeśli moje włosy są dłuższe niż do ramion). Już podczas mycie czujemy, że z włosami coś się dzieje. Mamy wrażenie, jakby nasady włosów były unoszone.

Nie jestem fanką suszenia włosów suszarką. Unikam tego jak ognia i stosuję tylko w sytuacjach awaryjnych. Dlatego przetestowałam ten szampon w trzech wariantach: 
- wysuszenie włosów suszarką
- nawinięcie włosów na wałki (bez suszenia)
- pozostawienie ich samych sobie (co najbardziej lubię :))
I tu właśnie zostałam pozytywnie zaskoczona. Włosy rzeczywiście zyskują na objętości, nasady włosów są uniesione. Co najważniejsze - efekt rzeczywiście trwa 48h! Muszę przyznać, że byłam lekko zszokowana, bo nie spodziewałam się aż tak dobrego efektu.
Jedyny mankament - włosy są co prawda miękki, ale niestety zrobiły się lekko szorstkie.

I bought only shampoo. It`s dedicated for thin hair, but I bought it for 'mega volume' effect.
Frankly speaking last time when I was using Garnier`s shampoos I wasn`t satisfied. But it was quite long time ago, my hair wasn`t in good condition - maybe that`s why.

I dyed hair and I was curious how product from new Garnier line will work. I`ve been pleasantly surprised.
Shampoo has gel consistency with pleasant, refreshing, citrus scent. It`s spreading well. What is important - don`t tangle them (it`s my problem - especially when my hair are shoulder longht and more). During washing we feel something is going on with our hair. We feel like hair roots are lifted.

I`m not a fan to dry hair using hair dryer. I avoid it as I can and use it only in emergency situation. That`s why  I tested this shampoo in three variants:
- dry using hair dryer
- winding the hair on rollers (without drying)
- leave them alone (which is my favourite :))
And here I was pleasantly surprised. Hair are gaining in volume, the roots are lifted. Most importantly - the effect really lasts 48 hours! I must admit that I was a little shocked, because I did not expect so good results. The only drawback - hair are indeed soft, but unfortunately a little rough.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...