Blogger Templates

April 10, 2014

Duży spóźnialski - GMarket.



Po dość długich oczekiwaniach dzisiaj dotarły paczki z ostatniego zamówienia z GMarketu.
Nieco ponad 12kg czystego szczęścia w postaci koreańskich kosmetyków. :)

Wszystkie zamówienia zostały jeszcze dzisiaj ogarnięte i podzielone, przygotowane do wysyłki. :) 
W tym miejscu proszę dziewczyny, które brały udział w zamówieniu o sprawdzenie swoich maili.

Tak wyglądają przygotowane paczki. Jutro wysyłam do tych osób, a raczej osoby, która uregulowała należność za cło. A o tym, jak bardzo zgrzytałam zębami, liście od celników itd. już niebawem. 



5 comments:

  1. Ta.... z celnikami zawsze wesoło :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że juz więcej nie będę miała tej przyjemności. ;]

      Delete
  2. Było ciekawie, muszę przyznać, ale wiem, że w razie czego masz swój sposób na celników XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma to jak emocje. ;D No no ,tyko żebym znowu nie musiała ich stosować. ;P

      Delete
  3. Napisałam do Ciebie maila ale nie dostałam odpowiedzi, może tutaj... moja przesyłka tkwi w UC Zabrze, jakie potwierdzenia mam im przesłać? Mam tylko screen paypala :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...